Tervetuloa, tämä on organisaation ELY-keskus saavutettavuusseloste
Tämä saavutettavuusseloste koskee palvelua www.etpo.fi ja on laadittu / päivitetty 03.03.2022. Palvelua koskee laki digitaalisten palvelujen tarjoamisesta, jossa edellytetään, että julkisten verkkopalvelujen on oltava saavutettavia.
Olemme arvioineet palvelun saavutettavuuden itse
Digipalvelun saavutettavuuden tila
Täyttää saavutettavuusvaatimukset osittain.
Ei-saavutettava sisältö
3. Verkkosivusto ei ole vielä kaikilta osin vaatimusten mukainen
-
Havaittava: Ei-saavutettava sisältö
Saavuttamaton sisältö ja sen puutteet
Verkkosivusto ei ole vielä kaikilta osin vaatimusten mukainen. Sivuston karttanäkymä ei ole kaikilta osin mahdollista toteuttaa saavutettavaksi. Saavutettavuus on pyritty huomioimaan karttapalvelun toimintalogiikassa ja visuaalisessa esitystavassa mahdollisimman hyvin. Lisäksi käytetyt värit on pyritty valitsemaan siten, että ne palvelevat mahdollisimman suurta käyttäjäryhmää.
Saavutettavuusvaatimukset jotka eivät täyty
- 1.4.11 Ei-tekstimuotoisen sisällön kontrasti
Huomasitko saavutettavuuspuutteen digipalvelussamme? Kerro se meille ja teemme parhaamme puutteen korjaamiseksi
Sähköpostilla
ympariston.asiakaspalvelu@ely-keskus.fi
Muilla tavoin
PUHELIN
0295 020 900
(Ma–pe 9–16)
Puhelun hinta pvm/mpm
Valvontaviranomainen
Jos huomaat sivustolla saavutettavuusongelmia, anna ensin palautetta meille eli sivuston ylläpitäjälle. Vastauksessa voi mennä 14 päivää. Jos et ole tyytyväinen saamaasi vastaukseen tai et saa vastausta lainkaan kahden viikon aikana, voit tehdä ilmoituksen Etelä-Suomen aluehallintovirastoon Avautuu uuteen ikkunaan. Etelä-Suomen aluehallintoviraston sivulla kerrotaan tarkasti, miten ilmoituksen voi tehdä ja miten asia käsitellään.
Valvontaviranomaisen yhteystiedot
Etelä-Suomen aluehallintovirasto
Saavutettavuuden valvonnan yksikkö
www.saavutettavuusvaatimukset.fi
saavutettavuus(at)avi.fi
puhelinnumero vaihde 0295 016 000
Teemme jatkuvasti työtä saavutettavuuden parantamiseksi
Olemme sitoutuneet digipalveluiden saavutettavuuden parantamiseen
Saavutettavuusdirektiivi ja sitä seuraava kansallinen lainsäädäntö (Laki digitaalisten palvelujen tarjoamisesta 306/2019) vaativat viranomaisia tekemään digitaaliset palvelut saavutettaviksi. Virastot vastaavat omien alueellisten sivujensa sisällöistä dokumentteineen sekä mahdollisten muiden hankkimiensa ja kustantamiensa verkkosivustojen saavutettavuudesta. Mahdolliset poikkeamat tulee kuvata saavutettavuuselosteessa. Saavutettavan verkkopalvelun suunnittelussa ja toteutuksessa on huomioitu kolme osa-aluetta: tekninen saavutettavuus, helppokäyttöisyys ja sisältöjen selkeys ja ymmärrettävyys.